Överdos

overdos_inlaggning_radsla

Nu har jag överdoserat igen. Inte mycket, 750 mg Lyrica tror jag att det blev och lite andra strö-mediciner. Nu börjar det kittla i vaderna samt jag börjar bli trött.

Nu har jag vaknat och det känns som om jag flyger. Jag måste hålla i mig när jag går, ta stöd mot väggarna. Jag ser märkligt. Inte dimsyn direkt, men det är svårt att skriva. Ungefär som att se dubbelt.

Fingrarna har glömt vart tangenterna sitter. Det blir fel när jag skriver. Och jag måste korrigera.
Svårt.

Jag skriver till vänner för att kolla om någon är vaken.

Ingen är vaken.

Klockan är 02.00.

Och jag är lite rädd.

Rädd för att inte vakna.

Jag sov/sover med kläderna på, det brukar jag aldrig göra. Men detta beror på att ifall ambulansen kommer, så skall ambulanspersonalen inte se mig naken.

Men jag tror att jag tog en ”trygg” överdos.

Idag vaknade jag tidigt. Med en skön känsla, en positiv förstärkning igen.

Det är denna känsla som driver mig att ta mig överdoserna.

Inte bra.

0 Kommentarer

Lämna en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.